آموزش و طرز تهیه لیموناد هندوانه و توت فرنگی Reviewed by Momizat on . آموزش و طرز تهیه لیموناد هندوانه و توت فرنگی آشپزی:در آموزش آشپزی موارد متنوعی وجود دارد که برخی در آشپزی کردن از آنها بسیار استفاده می کنند سایت میهن گرام بخشی آموزش و طرز تهیه لیموناد هندوانه و توت فرنگی آشپزی:در آموزش آشپزی موارد متنوعی وجود دارد که برخی در آشپزی کردن از آنها بسیار استفاده می کنند سایت میهن گرام بخشی Rating: 0
شما اینجا هستید: خانه » آموزش آشپزی غذا های ایرانی و خارجی » آموزش و طرز تهیه لیموناد هندوانه و توت فرنگی

آموزش و طرز تهیه لیموناد هندوانه و توت فرنگی

آموزش و طرز تهیه لیموناد هندوانه و توت فرنگی

آموزش و طرز تهیه لیموناد هندوانه و توت فرنگی

آشپزی:در آموزش آشپزی موارد متنوعی وجود دارد که برخی در آشپزی کردن از آنها بسیار استفاده می کنند سایت میهن گرام بخشی را به آشپزی اختصاص داده است گاهی خوردن یک نوشیدنی می تواند خستگی را از تن آدم بیرون بیارد خصوصا اگر به صورت طبیعی تهیه شده باشد.

به دنبال یک نوشیدنی جدید و خاص هستید؟ این لیموناد فوق العاده خاص را حتما امتحان کنید.
هندوانه و توت فرنگی سرشار از آب و مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها هستند، پس این نوشیدنی علاوه بر طعم فوق العاده اش بسیار سالم نیز هست.

مواد لازم

یک لیوان هندوانه که به صورت مکعبی برش برش خورده باشند، بعلاوه چند قطعه برای تزئین
یک لیوان توت فرنگی خرد شده، بعلاوه چند قطعه اضافی برای تزئین
یک قاشق چای خوری سرکه بالزامیک
یک هشتم قاشق چای خوری پودر فلفل قرمز
دو پیمانه شربت لیو یا آبلیمو
آب معدنی خنک ( اگر مایل بودید می توانید از آب معدنی های گازدار استفاده کنید )

روش تهیه

در یک کاسه ی متوسط هندوانه، توت فرنگی، سرکه بالزامیک و پودر فلفل را ترکیب کنید.
دو سوم از میوه ها را به صورت مساوی بین دو لیوان بلند تقسیم کنید. به هر لیوان یک پیمانه شربت لیمو یا آبلیمو اضافه کنید.
باقی مانده میوه ها را داخل لیوان ها بریزید، و با آب معدنی خنک لیوان را پر کنید.
بالای لیوان ها را با هندوانه و توت فرنگی تزئین کنید.

اطلاعات تغذیه ای

مواد گفته شده در این دستور برای دو وعده در نظر گرفته شده است. هر وعده شامل یک لیوان میوه و یک پیمانه شربت می شود.
اطلاعاتی که در ادامه خواهد آمد مربوط به یک وعده از این دستور است.

کالری: ۱۶۱
چربی دریک وعده: ۰٫۴ گرم
چربی اشباع در یک وعده: ۰٫۰ گرم
چربی غیر اشباع در یک وعده: ۰٫۱ گرم
چربی دارای حلقه های غیر اشباع: ۰٫۲ گرم
پروتئین در یک وعده: ۱ گرم
کربوهیدرات در یک وعده: ۳۹ گرم
فیبر در یک وعده: ۲ گرم
کلسترول در یک وعده: ۰٫۰ میلی گرم
آهن در یک وعده: ۱ میلی گرم
سدیم در یک وعده: ۶۱ میلی گرم
کلسیم در یک وعده: ۲۴ میلی گرم

منبع :کاری از گروه تغذیه به اندام ( دکتر کرمانی )

لیموناد

ارسال یک دیدگاه


کپی برداری مطالب تنها با ذکر منبع و لینک سایت مجاز می باشد♥ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهــم ♥طراحی توسط بیگ تم

بازگشت به بالا
X بستن تبلیغات
X بستن تبلیغات